Malå! :)

Idag var jag i malå med linnnorberg och åkte skidor,
Vi hade väldigt kul för Linn hade ett par gamla skidor
som vikten var helt konstig på så hon tappade skidorna                                
typ hela tiden. Vi åkte i en ganska ''brant'' backe tyckte
linn för att hon inte kunde bromsa så det
gick inte bra för henne, =)
Hon åkte fösbi mig och i ett hopp så att hon flög åt alla
håll och skidorna flög lika långt, :)
det såg ganska kul ut men hon gjorde sig illa
i armen, ryggen och så slog hon huvudet. :(

MEn hon lever än iallafal , :)
för hon hade hjälm :)


Men nu längtar jag tills imorgon :)
När jag kom hem från malå så satt jag mig framför datorn på Apberget :)
(Hade inget att göra :( )
men nu ikv så kom jag på att jag jag kunde göra en blogg när jag läste sofias och Linns :)
Det såg riktigt kul ut så jag börjar lite lätt :) <3<3<3

Men nu ska jag gå!
Jag kan skriva lite mer imorron :)

LÄNGTARRR TILLLLLL IMORRRRROOOOOONNNNN<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :)
                                                                                                                                                              

Pusshejj , :) <33                                                   




Här kommer en bild :)

Det var skitkul :)

MALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! :) <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA BLOGGA BLOGGA MERA MERA MERA

2011-05-14 @ 14:52:52
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-12 @ 19:49:22
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0